26 Şubat 2014 Çarşamba

Pınar Custard Krema

Bu kremayı markette gördüm. Ben bu Custard krema olayını çok zor buluyorum. Kıvamını tuturmak, yapım aşaması meşakkatli diye düşünüyorum ama işte markalar sürekli bir kolaylık çıkarıyorlar. Sanki çok kullanıyormuşum gibi görünce çok hoşuma gitti. Bu kadar çok çeşit, pratik karışımlar, sadece bir kaç malzeme ekleyerek ev yapımı tadında ikramlar yapılabilecek ürün varken, elimden bir şey gelmiyor demesin kimse :) Ben de çok becerikli değilim ama bu karışımlarla harikalar -harika olmasa da yenebilir- yaratabilirim :)


IMG_20140224_204242

Böyle şeyler denediğimde mutlaka babaanneme de tatırırdım. Nurlar içinde yatsın, belki gerçekten, belki hevesimi kırmamak için, bunu yapıp ortaya getirmek de marifet derdi. Cidden ama öyle değil mi? :



IMG_20140224_204254

2 yorum:

İngilizce Gramer Kılavuzu dedi ki...

eğer tadı da aynı ise pınar'ı öpme isteği uyanıyor şu an bende :D Custard'lı apple crumble yapmamak için hiçbir bahanem kalmayacak. (üşeniyordum resmen custard yapmaya :D )

bu durumda eggnog da yapabilirim çok kolayca, allahımmm! :D

Joey Potter dedi ki...


Dilek: Vallahi bir denemek gerek. Denemedim ben. Ama sen apple crumble yaparsan sonuçlarını bizimle paylaşabilirsin çok seviniriz yani :) Merak ettim ben de :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena