25 Şubat 2014 Salı

Aspire Diyet İçeceği

aspire 3

 
Arkadaşım beni bu ürününün tanıtımına çağırmıştı. Ancak çok hasta olduğumdan dolayı gidemedim. Gidemedim ama sözünü ettikleri içeceği merak ettim ve Gratislerde satıldığını öğrenince gidip, bir tane aldım. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 3,75 gibi bir şeydi. Aspire İngiltere menşeli bir marka. Türkiye'de yeni ama yurt dışında zaten biliniyor
.

aspire 

Kutu başına 200 kalori yaktırmayı vaad eden bir ürün. Detay görmek isteyen olursa diye arka yüzdeki yazıları da ekledim. Şeker ilavesiz, yaban mersini ve yeşil çay aromalı GAZLI bir içecek. En önemli özelliği bu sanırım. Benim kadar asitli içeceklere düşkün biriyseniz, bunun sizin için bir artı olduğunu söylemek isterim :) Özellikle yeni tatlar denemeyi sevenler ve asitli içeceklerden sağlıksız oldukları gerekçesiyle uzak duranlar için ideal olduğunu düşünüyorum.


aspire 2  

Rengine bayıldım... Çok tatlı pembe-kırmızı arası bir renk. Daha çok pembe. Tadına gelince arkadaşım da denedi. Dürüst olmak gerekirse ona hitap etmedi tadı... Bana gelince, çok alışkın olduğum bir tat değil. Ama yazın kavuran sıcağında, soğuk ve kilo aldırmayan bir şeyler içmek istediğinizde çok daha tatmin edici bir sonuç vereceğini düşünüyorum. En azından ben yaz sıcaklarında bir kez daha denemeyi düşünüyorum. Be denemekten memnun oldum. İlginç bir tattı. Daha detaylı bilgi isterseniz buradan web sitesine gidebilirsiniz.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhabalar,

Ben Aspire'ı düzenli tüketen biriyim. Her ay 24'lü kutu sipariş ediyorum. Çok severek içtiğim ve benim için diet kolanın yerine alan bir içecek (onun sağlıklı alternatifi gibi)
Gratis'ten almak yerine aylık olarak online sipariş veriyorum. Bugüne kadar online siparişlerimde hiçbir sorun yaşamadım. Tek bir defa kargo firmasından kaynaklı bir durum oldu. Onu da anında bir geri dönüşle (üstelik bir kutu da hediye ederek) çabucak düzelttiler. İçeceğin kendisi de ekibi de pek şeker :)
Dört kutuyu geçirmemek konusunda bir uyarı var kutunun üstünde. Ben genelde dördü buluyorum. Özellikle sıcak yaz günlerinde çok iyi gidiyor.

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena