13 Şubat 2014 Perşembe

Pembe Kozmetikler

Kozmetikler zaten kadınları cezbetmek için başlı başına bir etken. Ama renkleri, kokuları, biçimleri değiştikçe bu akıl çelme durumu daha da artıyor. En azından benim için öyle. Bu girizgahtan sonra tabii ki son aldığım ürünleri göstereceğim. :) Bunları en son Watsons indiriminden aldım. Yılbaşından hemen önce... CC Creami zaten göstermiştim.



 Bu kreme bayılıyorum. Kokusu, kıvamı... Çok kuruysa elleriniz pek fayda sağlamaz belki ama günlük kullanım için ideal. 


Loreal Skin Perfection nemlendirici. Mağazadaki satış görevlisinin tavsiyesi üzerine aldım. Ambalajı göz alıcı :) Güzel kokuyor. Karma ve Normal ciltler için ortalama bir nemlendirme sağlıyor. Kötü değil güzel. Ancak yoğun bir nemlendirmeye ihtiyaç duyuyorsanız, beklentinizi karşılamayabilir.





Pastelin içinde hafif ışıltılar olan bronz - pembe allığı. Hiç böyle bir ürünüm yoktu. İndirimdeyken alayım, bulunsun dedim. Bir- iki kez kullandım. Memnunum şimdilik.




Diğerlerini henüz kullanma fırsatım olmadı. Loreal Glam Shine ruju kullandım bir kez. Çok doğal, hafif ışıltı veren hoş bir renk. Benim gibi çok fazla makyaj yapmıyor, bilmiyor ama öğrenmek istiyorsanız, ideal bir seçim :)

1 yorum:

Astrea dedi ki...

Aynen benim de ambalajı çok aklımı çeler, ambalaj güzel olunca daha çok almak isterim:)))

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena