5 Mart 2012 Pazartesi

Anne Kısırı :)

Bugün biraz olsun keyif yapalım dedik annemle, bu sefer daha az yalvarttı 30 dk falan. Normalde 1 saat yalvarmam gerekiyor kısır için. Yalvarana kadar kalk kendin yap diyecek olan olabilir ama ben annemin elinden yemek istiyorum. Kendim dahil olmak üzere, herkesin yaptığı aynı lezzette olmuyor. Bu çok özensiz yaptıklarından biri ama ben yine de annemin yaptığı kısırı seviyorum. Çekim kalitesine laf edecek olan çitlembik :) Biliyorum ama uğraşmak istemedim tağammıaaaa :)





15 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık canı
mmm harika
:))

Poliship dedi ki...

off bu saatte bile canım çekti.Bende tam cuma günü arkadaş yemeği listesi hazırlarken kısır mı patates salatassı mı diye düşünürken senin kısırı gördüm :) Liste tamam tabiki oyum kısırdan yana :) afiet olsun anneciğininde ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Gece gece acayip canım çekti yaa ^^ Afiyetler olsun ^^

FFatiHH dedi ki...

sevmem. Hiç :)

tarih84 dedi ki...

ahhh bu kısırın tadını ve nasıl sevdiğini biliyorum:))

herkesin damak zevki ve ekleyip çıkardıkları ile kısır bambaşka oluyor.

fuly dedi ki...

kısır olsun taştan olsun yirim ama onun yanına çay güzel giderdi bak şimdi ;))

Adsız dedi ki...

kııjj canım çektii halbuki dün yedim ;))
afiyet olsun! :)

Sevgiler..
sedindunyasi.blogspot.com

mydestiny dedi ki...

Afiyet olsun, çok leziz görünüyor:) Kısırın yanında kola mı içiyorsun? Hani bırakmıştın? :P

Joey Potter dedi ki...

Bir Kase Lezzet: Teşekkürler :)

Poliship: Çok teşekkürler :) Umarım misafilerin seçimden memnun kalır.

Miss JYJ: Teşekkür ederim :)

FD: Ben senin yerine de yerim üzülme :)

Tarih84: Ne kadar enteresan değil mi? Neredeyse tek sabit kalan malzeme bulgur :)

Fuly: Çayla da güzel gider :)

Sed: İnsan hemencecik özlüyor bu tadı :)

Mydestiny: Farkedileceğini biliyordum hay allah :)) Ufak bir kaçamak diyelim ;)

Miss_Nefertiti dedi ki...

Anne kısırını tatmış ve lezzetine bayılmış biri olarak seni anlıyorum. Ama öyledir zaten insan sevdiği zaman suyun ekmeğin tadı bile farklı gelir insana.

Bu arada haklı çıktın.Çekim kalitesi için notumu açıklıyorum: 'olmamıştan az biraz hallice' euheuheuheu makinanın ayarlarıyla oynadığımdan beri daha iyi en azından :D

Joey Potter dedi ki...

Makinemin ayarlarını defaulta getirdim ha ha ha :D

Syhn dedi ki...

çekimin nesi varmış daha kötülerini gördük ki :P

bende yedircem sana kısırımdan :))

Joey Potter dedi ki...

Yavaş yavaş öğreniyorum Seyhan :) Bekliyorum merakla :)

Stil Direktoru dedi ki...

resmen canım çıktı kızım alacağın olsun senin .)

Joey Potter dedi ki...

Eda'cım buyur gel anne kısırının tadına bak sen de :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena