6 Temmuz 2014 Pazar

Frambuazlı Yaz İçeceği

IMG_20140706_0139072

Sıcak yaz gecelerinde serinleten içecek tarifleri deniyorum bir süredir. Kısmen başarılı denemelerimi sizinle de paylaşmak istedim. Ramazan ayında sahurda-iftar sonrası tatlı yerine geçebilen, susuzluğunuzu giderirken, ferahlatan tarifler olsun istedim.

IMG_20140706_0137529 

Bunu sağdan soldan da görmüş olabilirim. Amerikayı keşfettiğimi iddia etmiyorum ama ben uydurdum. Yani bu kadar basit olduğu için ben uydurdum diyorum :) Soda ekleme olayını farklı tariflerde görmüştüm. Neyse... Tarife geçelim. Ne yazık ki kafama göre hazırladığım için net bir ölçü veremeyeceğim. Herşey aslında göz kararı ve miktarlar damak tadına göre değişiklik gösterebilir.

frambuaz


IMG_20140706_014211 


Frambuazlı Yaz İçeceği
1 kişilik
Malzemeler
1 şişe maden suyu
Bir küçük kase frambuaz (100 grama denk gelir mi emin değilim)
4 yemek kaşığı toz şeker ya da esmer şeker


Yapılışı: Frambuazı ve şekeri rondoda karıştırıp, püre haline getirin. Bardağa eklediğiniz karışımın üzerine maden sodasını ilave edin. Dilediğiniz şekilde süsleyerek ya da direk olarak servis yapın.

Afiyet Olsun :D

3 yorum:

mydestiny dedi ki...

Dayanamadım oruçluyken okudum, çok susazdım :D Çok pratikmiş gerçekten, ilk fırsatta kardeşime söyleyeceğim yapsın :) Ellerine sağlık.

Joey Potter dedi ki...

Hii ama ben de sahurda yayınladım ki böyle kazalar olmasın :)İftarda söyle kardeşine yapsın. Aslında sen de yapabilirsin ;)

Adsız dedi ki...

ben taze sıkılmış portakal suyuna ya da konsantre meyve sularına soda koyuyorum çok güzel oluyor. bunu da deneyeceğim, eminim tadı da görünüşü kadar güzeldir, ellerine sağlık.

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena