18 Temmuz 2014 Cuma

Alkolsüz Mojito - Sprite ve Bol Buzlu-

Ramazan sonuna belki yaz sonuna kadar elimden geldiğince yeni içecek tarifleri deneyip yayınlayacağım. Ara sıra atladığım günler olabilir söz vermeyeyim :) Çok eğlenceli ve pratik buldum bu içecek deneme işini :) Yemek yapmak bu sıcaklarda zor. Zaten ben sıkılıyorum :) En iyisi içmek... İçelim güzelleşelim ;)

IMG_20140716_211237
Acıkmıyorum ama susuyorum, açlığa dayanıyorum da susuzluk zorluyor diyenler burada mı? Size ferahlatıcı bir tarif  vereceğim :) Alkolsüz Mojito ister gazoz ile ister soda ile yapabileceğiniz bir içecek.



IMG_20140716_211211
Alkolsüz Mojito
1 Kişilik
Malzemeler
200 ml Sprite ( ya da herhangi başka bir marka gazoz)
1 adet yeşil limon
1/2 sarı limon
Buz
Süslemek için: 
Nane, limon arzuya göre kırmızı bir meyve
mojito

Yapılışı: Buzları ben rondodan geçirdim biraz kırmak için. Başka türlü bir araç yoktu elimde. Ama çok sorun olmuyor kırılıyor :) Buzları kırdıktan sonra bardağın yarısını kırık buzla doldurun. Yeşil limonu ve sarı limonu 6 parçaya bölün. Yeşil limonun 2 parçasını buzların içine atın. Spriteı bardağa ilave edin. Kalan bütün buzları ve limon dilimlerini de bardağa ekleyin. Ben gazoz kullandığım için ilave şeker kullanmadım. Ama soda kullanacaksanız damak tadınıza göre 2 yemek kaşığı ya da daha az esmer şeker kullanabilirsiniz. Nane yaprağı ve limon dilimleriyle süsleyerek servis yapın. 

IMG_20140716_211154  

Dipnot: Yabancı sitelerde görüp çok da beğendiğim için her yerde frenk üzümü arıyordum. Makro Centerda buldum. Bir küçücük kutu ne kadar olabilir diye düşünerek fiyatına bakmadım. Çünkü yaban mersini 6 Tl idi yine ucuz değil ama deneme maksatlı çok düşünmedim. Fakat bu sadece süsleme amaçlı kulanabileceğimiz bir meyve ve çok pahalı. Aldıktan sonra aklım başıma geldi :) Süsleme dışında bildiğiniz bir içecek tarifi varsa ya da tatlı da olur benimle paylaşır mısınız?

0 yorum:

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena