4 Ocak 2014 Cumartesi

Sebzeli Noddle - Nar Gourmet Biberiye İle-

2014'ün ilk yazısı iştahınızı açan, ağız tatlandıran bir içerikte olsun istedim. O yüzden Annemin isteği ile yaptığım, arkadaşlarımdan ilham aldığım sebzeli noodle tarifini yayınlıyorum. Fazla söze gerek yok. Buyurun görsellerle beraber tarife geçelim. Şimdiden AFİYET OLSUN :) 2014'de ağzınızın tadı bozulmasın...

20140103_152022

Kaliforniya biberi denilen renkli dolmalık biberlerden aldım ben. Yeşil biber normal bildiğimiz dolmalık biber. Biberleri julyen olarak kesin. Yani uzunlamasına. Havuç koymayı unuttum bu tarifte ama aynı şekilde havuçları uzunlamasına doğrayıp, bütün malzemeleri sıvıyağda yumuşayana kadar soteleyin.




Biberleri biraz soldurduktan sonra mantar ilave edin.


IMG_20140103_200944

Daha sonra noodleı normal makarna gibi 5-6 dakika haşlayın. Haşlayıp süzdükten sonra, bir kaba alın. Damak tadınıza göre acı ve sarımsak gibi baharatlar ekleyebilirsiniz. Ben sevmediğim için ilave etmedim. Küçük bir kasede soya sosu ve zeytinyağını karıştırın. Ben çok sevdiğim için Nar Gourmet Biberiye aromalı zeytinyağı kullandım. Son olarak, sotelediğiniz sebzeleri ve soya sosunu ilave edin. Karıştırıp bir tabağa alarak servis yapın.

IMG_20140103_205944
IMG_20140103_205741

2 yorum:

Syhn dedi ki...

Ellerine sağlık. mutfağa girdiğin sayılı anlardan :))
bi ara bu noodlelardan da alıp teyzemlerde kuzenlerime yapmıştım hapur hupur yemiştik ama benimki hafif suluydu.
şimdi hiç ugrasmıyorum su 3 dk da hazırlananlar favorim paket paket var şuanda da evde :D

tadı kesinlikle harika :D

Joey Potter dedi ki...

Teşekkür ederim. Evet ender giriyorum annem sağolsun ama başarılı denemelerim oluyor :) Ramen yapmışsın sanırım sen :) Makarneks diyorsun sanırım ben onu da sevmedim. İndomie ramenleri de. Afiyet olsun sana da :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena