11 Ekim 2014 Cumartesi

Pure Beauty CC Cream Ivory


Diadermine CC kremi denemiş ve beğenmemiştim. Ama CC kremlere bir şans daha vermek istedim ve Kore markası olması dolayısla da Pure Beuty CC Krem aldım. Önce firmanın vaad ettiklerine bir bakalım. Paraben, Lanolin ve Alkol içermeyen bir ürün olması olumlu bir özellik.

İçeriğindeki portakal kabuğu yağı ve organik içerik karışımı cildinizi en sağlıklı şekilde nemlendirmeye yardımcı olur. Bulgar gül suyu, pembe çiçek kapsülü ve kırmızı görünüm önleyici, inci teknolojisi ile sorunlu  ciltlerde cilt rengini eşitlemeye, lekelerin görünümünü ve ciltte oluşan kızarıklığı azaltmaya yardım eder.   

Paraben, lanolin ve alkol içermeyen Pure Beauty CC Krem, 30 Güneş Koruma Faktörü ile hem yaz hem kış aylarında cildinizi zararlı güneş ışınlarından korur. 


Cilt tonunu eşitlemek tam olarak ne anlama geliyor bilmiyorum ama cilde taze ve ışıltılı bir görünüm verdiğini söyleyebilirim. Yapısı bütün CC ve BB kremler gibi ince. Kolay uygulanıyor. Hafif kızarıklıklarınız varsa bunları kapatıyor. Kapatıcılığı yoğun değil tabii ama uygulandığında ciltte olumlu bir etki bıraktığı farkediliyor.

IMG-20141005-WA0004


Ben yaz aylarında kullandım o yüzden biraz akma problemi yaşadım, sıcaktan dolayı. Makyaj guruları bu tarz ürünleri özellikle sıcak havalarda şeffaf bir pudra ile sabitlemeyi öneriyor. Etiketine göz atmak isterseniz...


IMG-20141005-WA0002

Yeniden alır mıyım kararsızım ama bu seferki deneyimim için daha olumlu konuşacağım bir gerçek. Makyaj yapmaktan çok hoşlanmayanlar, arada sırada yapanlar ve benim gibi çokça heves edip de üşenenler için faydalı olduğunu düşünüyorum. Ha bu arada hem konunun uzmanları hem de internette okuduğum yorumlar temelde CC, BB, DD kremler arasında pek bir fark olmadığını söylüyor. Belki kapatıcılık açısından ayrılıyorlardır birbirlerinden. Benim deneyimim bu kadardı. Siz yine makyaj bloglarına falan bakın ne demişler. :)

0 yorum:

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena