12 Ekim 2014 Pazar

Kız Bebek Hediyelikleri

Önümüzdeki günlerde doğum yapacak bir yakınımız kız bebek şekerleri-hediyelikleri bakmaya gittik annemle. Bunlar bizim beğendiklerimiz. Çeşitler elbette çok fazla. Malzemeleri kendiniz alıp siz de süsleyebilirsiniz. Ama bazıları gerçekten uğraştığına değmeyecek ve astarı yüzünden pahalı gelebilecek ürünler. Örneğin leylekli magnet 1 tl idi. Şahsen ben 1 tl için uğraşmam veririm parayı yaptırırım :) Neyse efendim belki bir fikir olur diye bende çektiğim fotoğrafları eklemek istedim. Gerçi bazılarının kalitesi iyi değil ama hiç yoktan iyidir. Kadıköy Efes Çarşısındaki farklı dükkanlardan çektiğim resimler. Bir kaç dükkan var zaten ama ben beğeniyorum. Neyse ben susuyorum resimlere bırakıyorum sahneyi :D




kızbebek1





kzbbk
kzbbkk

0 yorum:

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena