20 Haziran 2014 Cuma

Garnier - BB Cream Rolon Göz Altı Kapatıcısı



Göz altımda morluklar oluşuyor, uyku düzensizliğinden ötürü. Bu ürünü sevdim. BB Cream özelliği taşımasından dolayı ciltle bütünleşiyor. Ben açık tenli olduğum için light tonunu satın aldım. Şimdilik memnunum. Kapatıcılığı benim için yeterince tatmin edici.




Kutusunu attığım içeriği hakkında detay veremiyorum ama üzerinde şunlar yazıyor:

Koyu halkaların ve torbaların görünümünü azaltır.
Yorgunluk belirtilerini gizler.
Pürüz ve çizgileri gizler.
Işıltı verir.
Nemlendirir



Yalnız şu göz altına parmağın ucu ile pıpıt yaparak kapatıcı vs. sürme işini beceremiyorum. O kadar sabrım yok maalesef. Fırça da 1 kez kullanmaya kalktım gözümü çıkarıyordum? Bundan bahsetmedim değil mi? Fırçayı gözüme soktum. Nasıl yaptığımı sormayın bilmiyorum :) Acelem vardı. Gözüm kızardı, sulandı ve hafif şişti. Sonra geçti. Doktora gitmeye gerek kalmadı. Ama kelimenin tam anlamıyla kaş yapayım derken göz çıkarıyordum :) O yüzden benim için en iyisi parmakla yedirme. :) Özetle beğendiğim bir ürün oldu. Tavsiyemdir.

0 yorum:

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena