1 Eylül 2013 Pazar

Zeytinyağlı Yaprak Sarması - Nar Gourmet


nar
 
Bu markayı çok uzun zaman önce bir blogda görmüştüm. O zaman şişesini, tasarımını çok beğenmiş ama yakınlarda bulamayınca da fazla zorlamamıştım. Annem misafirlerimize Zeytinyağlı sarmıştı düğün öncesi. Çok fazla yemek yeme fırsatı olmadı evde. Kalanları biz tüketelim dedik. Zeytinyağlı yaprak sarması biraz kurumuştu, üstüne çok hafif Nar limon natürel çeşnili zeytinyağı gezdirdim. Cidden tat verdi. Tadı umduğum gibi çıkmazsa, bitince başka yağ koyarız belki diye düşünerek aldım. Fakat beni ciddi anlamda şaşırttı. Herşeye ekledim ama herşeye. Makarna bile yaptım ve piştikten sonra baskın olmayan, hafif lezzetli bir limon aroması tadı bıraktı ağızda. Rengi zaten beni cezbeden en önemli etken oldu. Kokusuna da ayrı bayıldım. Belki herkese uymaz... Ama ben limonun tadını da, kokusunu da çok severim. Şimdi sıra kırmızı biber çeşnilisinde. Onu da alıp deneyeceğim. Günlük kullanım için değilde, ikramlık, çay saati için hazırlanan yiyeceklere daha uygun bir zeytinyağı olduğunu düşünüyorum. Metro Marketlerde satışa başlamışlar yakın zamanda. Çok sevindim. Öneriyorum, bir deneyin.

1 yorum:

Pudra dedi ki...

ımmmm nefis duruyor artık işlenmiş özel yağlar da mutfaklarda yerini alıyor denemeli

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena