11 Temmuz 2013 Perşembe

Büyük Beden Abiye

Ağustos ayında erkek kardeşim evlenecek Allahın izni ile. Bizim için çok ilginç ve güzel bir süreç... Her ne kadar güzel olsa da, bu konularla ilgili hiç bir şey bilmediğimiz farkettik. Sorarak, araştırarak, bilenlere danışarak ne yapmamız gerektiğini öğreniyoruz. Güzel şeyler bizi bulmaz diye düşünürdüm. Şimdi kendi kendime tekrarlıyorum 'bu güzel bir şey' diye. Neyse erkek tarafı olarak abartısız bir şıklık peşindeyiz. Gelinimiz de bizim gibi sadelikten hoşlanıyor. Bazen fazla sade hatta. Ben yine İstanbul'un dört bir yanını dolaşıp kendime göre bir şey bulamadım. Evet büyük beden bir takım giysiler var ama zevksiz. Aslında Kadıköyde Eteksanda ve Zeynepte uygun fiyata bir kaç şey bulmak mümkün. Ben şifon mavi bir elbise aldım. Yine de araştırmaya devam ediyorum. İnternette dolaşırken, bu giysilere rastladım. Bazıları küçük beden ama fikir olsun diye onları da ekliyorum.

Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun diyenlerdenim :)



Biraz fazla genç kız işi gibi görünse de, bu elbiseyi çok sevdim.



Rengine bayıldım :)



Bunlar küçük beden ama çok zarif.



Rengine, eteklerinin uçuş uçuş olmasına bayıldım.




Sizin de bildiğiniz mağazalar, ip uçları vs. varsa, paylaşırsanız çok sevinirim. Çok, çok makbule geçer :)

5 yorum:

CİNNET dedi ki...

ablamın düğününde ben kendime düzgün bi elbise bulamamıştım her yerde aynı kıyafetler vardı o yüzden diktirmiştim :) bunlardan en beğendiğini (terzinle kararlaştırıp) diktirebilirsin bence
bi de ben 6.fotodaki kıyafeti beğendim

neroş dedi ki...

ilk fotoda ki elbise çok güzelmiş
Bakırköy de ana caddenin ara sokaklarında büyük beden mağazalarına rastladım çok mutlu olmuştum tavsiye ederim

tarih84 dedi ki...

ben kırmızıya bayıldımmmmmm

Joey Potter dedi ki...

Cinnet diktirecek vakit yok ama idare edecek bir şeyle buldum. Normalde bir ayda dikerler ama Ramazan girince araya uyuşmuşlar :)

Neroş: Evet rengine bayıldım ben de. Ben bütün İstanbulu gezip, aradığımı yine burnumun dibinde buluyorum :)

Tarih84: Bana kırmızı çok yakışıyor :P ama bunu almadım :)

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

son üç elbiseye bayıldım, paylaşım için teşekkürler canım

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena