1 Nisan 2013 Pazartesi

Bloglovinlesek demi izlesek, bloglovinlenlemesek demi izlesek.

Follow my blog with Bloglovin

Google'a amca dedik Türk insanı olarak aileden saydık. Bağrımıza basdık. Gel gör ki Google yeni icatlar çıkarıyor. Her anlamda. Önce Frined connect, şimdi Google Reader kapanacakmış. Neyin peşindesin Gugıl de hele :) Neyse efendim herkes bloglovine geçmiş. Oradan daha kolaymış blogları takip etmek. Ben gerçi blogger cpanelden okuyordum blogları. Bana bir şey olmaz diye düşünüyordum ama belli olmaz dedim. Ben de takip ettiğim blogları aktardım bloglovine. Öyle yani, oradan da takip etmek isterseniz koda tıklamanız gerekiyor sanırım. Olmazsa da bakarız yine :)

9 yorum:

FFatiHH dedi ki...

Oraya geçtiğinde izlediklerin kendiliğinden ekleniyor zaten listeye... Bir kaç yerde daha gördüm beni burdan da izleyin diye.. Dert etmeyin önceden izleyenler oraya geçince de izlemeye devam ediyor olacak.. :)

'MadameModista' dedi ki...

Merhaba;
Bende geçiyorum bloglavine
:) takibe aldım şimdi sizi, bu demek oluyor ki oradan da izleyeceğim ;)
bende bekelrım sizi.
http://benlimoda.blogspot.com/

bademlebuduk dedi ki...

ben de geçtim oraya ama taşıma vs yapmadım, yapmalı mıydım?

bademlebuduk dedi ki...

keşke bloglovin i detaylı anlatan bir yazıya denk gelsem :/

Joey Potter dedi ki...

Badembuduk: Googleda bir ara istersen. Var diye hatırlıyorum. Detaylı anlatan mutlaka birileri vardır. Link verirdim ama hatırlamıyroum ben de.

bademlebuduk dedi ki...

baktım baktım çözemedim :/

Katre Gizem dedi ki...

Bir de networkedblogs var yurt dışında çok kullanılıyor anladığım kadarıyla. Facebook üzerinden de uygulaması var öyle de takip edilebiliyormuş. Bloglovini daha yeni duydum ama kullanıcı panelinden takip bana daha kolay geliyordu. Bilmiyorum ne yapsam.

Joey Potter dedi ki...

Sır-ı Katre: Bilmiyordum ben de onu. Vallahi ben hala kontrolpanelinden görebiliyorum. Orada bir sıkıntı yok. Öyle de devam eder diye umuyorum. Her ihtimale karşı bahsettiğin portaldan ya da bloglovinden hesap açabilirsin, istersen tabii.

Katre Gizem dedi ki...

Ben henüz blog okuma ve yazmaya yeni yeni alışıyorum.Ne olur ne olmaz diye bloglovini de açtım ancak kontrol panelinde daha kolay olduğu için o hata verene kadar bloglovini kullanır mıyım kullanmaz mıyım bilemem :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena