30 Aralık 2012 Pazar

Yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl sizlere kutlu olsun...


Image and video hosting by TinyPic

2012 muhteşem bir yıl değildi ama ölmedik çok şükür hayattayız. Yani Mayalar yalancı mı çıktı? :) Yeni yıl herkese umut ettiği güzellikleri getirsin. En, en başta sağlık, sonra bol para ve dileyene aşk getirsin. Hep aynı şeyler işte. Olana kadar dilemekten vazgeçmeyelim, belki denk gelir, evrende bir yerlerde duyulur dileklerimiz gerçek olur.


İyi Seneler Herkese. 2013'de çok çok mutlu olun, daha da mutlu olmak için beni okuyun :P

 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

evet çok güzel bir yıl değildi
ama 2013 2012 yi aratmaz inş..
Uzmanların söyledğine göre bu yıl çok doğal afet bekliyomuş bizi :(
bunada şükür diyelim..

Joey Potter dedi ki...

İnşallah diyorum ben de. Afetlerden başımızı kaldıramıyoruz ki yıllardır :( Allah kuvvet versin herkese.

Gurme Şirine dedi ki...

mutlu seneler ....
ben geldim...
takipteyim...
sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...

sevgiler......

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena