1 Haziran 2011 Çarşamba

Watsons Alışverişi

Söz vermiştim hiç bir şey almayacağım diye. Hep giriyorum Watsonsa bir kaç seferdir. Bir şey almadan çıkıyorum ama bu sakuraları görünce dayanamadım. 5.50 Lira gibi bir şeydi. Hadi o tamam da Lip glosslar ne alaka? Ben böyle alıyorum kenara koyuyorum malum. Golden Rose dudak parlatıcısını gösterdim, kız artık bunlar yok dedi. Sadece 2 sene olmuştu halbu ki. Aldım ve bir süre açmadım paketi. Makyaj çantası hediye ettiler. Sanki çok ihtiyacım vardı...

6 yorum:

Syhn dedi ki...

ne kadar hooooş...
kullanmayacağın şeyleri almanı diyorum :P

Çatı Katı Blog dedi ki...

eee başka neler seversin kuzum kozmetik olarak ? öylesine soruyorum canıımmm :) makyaj çantası da güzelmiş haa kulllanma sen onu sakla lazım olur bigün bi pakete sıkıştırısın falan :P

âyine dedi ki...

ben bu watsons'ı yeni keşfettim, süper bi yermiş :d

tarih84 dedi ki...

valla 5.50 çok uygun bir fiyat ama ne kadar muhteşem olursa olsun kullanmayacağın şey hşnt kumaşı bile olsa isterse bedava olsun alma.evde yayıntı oluyor ben makyaj aynamın önünü temizledim hala bitiremedim almıyorum inatla.

Joey Potter dedi ki...

Seyhan Her seferinde kesin kullanacağım bu sefer diyorum :)

Çatı Katı: Ha ha iyi fikir canım ben onu koyayım bir köşeye.Kozmetiklere görünce vuruluyorum özel olarak sevdiğim bir şey yok :)

Ayine: Evet her türlü şey var süper :=)

Tarih84: Haklısın canım ama o kadar şirin duruyordu ki dayanamadım. :( Kullanıp bitireceğim hemen.

Unknown dedi ki...

Ben su watsons olayini hic duymadim.

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena