11 Mart 2011 Cuma

Ramen Ramen diye sayıklayanlara :)

Palladiuma Carrefour Exprese ne zaman gitsek annemle, yıkanmış doğranmış, minik sebzeleri seviyoruz uzaktan :) Hiç bir şey almadan çıkıyoruz. Görmemiş markete gitmiş, eli boş dönmüş :)) Her seferinde gittiğimde Ramen reyonuna bakıyorum. Değişik nooddler var hatta bazılarının üzerinde Arapça yazıyor. Benim aradığım marka yok ama onun dışında çok enteresan markalar var. Tek tanıdık marka Kungfu ramendi o da bizim arka markette bile var. Tadı hiç güzel değil. Fotoğraf makinamı da götürmüştüm ama pili bitti. Bir de korka, korka çektim bir şey derler diye. Güvenlik geldi şöyle bir yanımdan geçti falan ben soru sormasaydım belki ilgilenmezdi benimle. Ama dedim pişirmelik Ramen yok. 'Hangi firmadansınız'? Diye sordu. Dedim hiç bir yerden değilim arkadaşlarıma göstereceğim çok aradığımız bir şey :) Blogumun adresini falan verirdim ama adam girecek mahkeme engeli yazısı ile karşılacak :) Ondan sonra ayıkla pirincin taşını :) Yalnız ben bunları büyük Carrefourda görmedim. Enteresan değil mi? Olurda yolunuz düşerse diye haber vereyim dedim.En iyisi sade Noodle alıp kendi lezzet reçeteni, kendin yaratmak :)

 Tıkla büyüsün.


11 yorum:

tarih84 dedi ki...

olur öyle arada, bazen benimde yanıma gelip soruyorlar, bende fazla para yok üstümde annemne aldırıcam ne alcağını bilsin diye fotoğraf çekiyorum diyorum:)) hatta laf anlamayan çıkarsa ne o kaçak et mi satılıyor diyip gülüyorum:)) 40 saat blog nedir ne yapılır anlatmak zor oluyor:)

maşallah ramenler yeme de yanında yat hesabı, çok canım çekerse alırım ama ben pişirerek yapılan taraftarıyım, katkı maddesi tadının ağızda daha az hissedilebilmesi için.

maşallah elini sallasan ellisi ben taa Aydın'da rmen bulabildim, koskocaa İzmir'de suyu çıktı bulunamadı:((

Stil Direktoru dedi ki...

ayol resmen ya ydışında serbest ama burada çekme yasak bık bık diyorlar yavrum Pudram'da ne güzel yazmış sen de .)

Joey Potter dedi ki...

Tarih: O da küçük çocuk gibi :)) Gerçi soran olmadı müdahale eden de olmadı ama bakışlardan anlıyorsun.

Eda'cım: Bizimkiler pek bir pimpirikli garip :)

Syhn dedi ki...

bu kadar ramenin içinde senin yiyeceğin yok öyle mi doğru mu anladım :)
mantı al ye yaaa söyletme beni off :))

Joey Potter dedi ki...

Evet Seyhan'cım doğru anlamışsın. Öğüdünü tuttum ve mantı alıp yedim :)

Demet Gil dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

peki bu market nerde söyleyelrmsn

Joey Potter dedi ki...

Ataşehir. Palladium Alışveriş merkezinin içindeki Carrefour Express.

Unknown dedi ki...

https://www.facebook.com/shinramyunturkiye

Adsız dedi ki...

Bir markete girdim. Adını şu an unuttum. Ramen var mı diye sordum ve kadın bana o ne ki sigara markası mı dedi. O kadar sinir oldum ki. Allahım.

Joey Potter dedi ki...

Çin eriştesi deseydin anlarlardı :) Nudo diye yeni bir marka çıktı şimdi pek çok yerde bulmak mümkün ben memnun kaldım :) Sen de bir bak beğenirsin belki :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena