8 Ocak 2015 Perşembe

Yeni Yılın İlk Hediye Çekilişi

Bir önceki yazımda bir hediye çekilişi yapacağımı duyumuştum. Bu yazımda da ufak bir ön gösterim yapacağım. Bu gördüklerinize eklediğim şeyler oldu. Belki bir kaç farklı parça daha ekleyebilirim. Hediye verme olayını sonlandırmıştım. Ama hayatımdaki olumlu gelişmeleri sanaldan da olsa beni takip eden kişilerle de paylaşmak istedim. İyi ettim :) Henüz kafamda bir konsept - şart belirleyemedim. Belki de kimsenin ilgisini çekmez bunlar. Ama şunu belirteyim ne daha önce ne de şimdi verdiğim hediyelerin hiç birisi firmalardan ya da sponsorlu değil. Hepsini kendi bütçem dahilinde satın aldım. Şimdilik bu kadar çekilişi başlatınca duyurusunu yapacağım :)




4 yorum:

Bukle dedi ki...

Neden ilgi çekmesin ki? Gönlünden kopmuş paylaşmışsın, bence birine hediye vermenin maddi önemi yok. Hiç tanımadığın birinden gelecek güzel bir paket herkesi mutlu eder. Ayy acaba bende mi yapsam bişeyler? Heveslendim :)

Joey Potter dedi ki...

Bukle teşekkür ederim böyle büyük bloglardaki hediyeleri falan görünce benimkiler pek de ilgi çekmez belki dedim :)Ama dediğin gibi tanımadığın birinden gelen beklenmedik bir paket herkesi mutlu edebilir :)

ceylis dedi ki...

düşünmen yeter =)
hediyenin maddi değil manevi olanı daha değerlidir düşünmüş olman bile manevi yönüne artı oluyor

Joey Potter dedi ki...

Ceylis: Teşekkür ederim. Böyle düşünmene çok sevindim. Gönülden veriyorum cidden. :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena