31 Mart 2014 Pazartesi

Essence Kozmetik Bahar Koleksiyonu

Bu hafta sendromsuz pazartesi yok. Zaten akşam oldu. :) Sendromlu bu Pazartesi, hem de çok!

Essence ojelerini kullanıyorum bir süredir. Çok sevimli renkleri var. Fırçası güzel, sürümü kolay ama ben yine bu konuda çok iyi değilim :) Basın bültenine abone olmuştum, yeni sezon  ürünlerini tanıtan bir mail göndermişler. Ben de sizinle paylaşmak istedim.



Avrupa’nın lider kozmetik markası essence, yeni sezon renkleri ve ürünleri ile baharı karşılıyor. Baharın tazelik ve ferahlığını renklerde yakalamak isteyenlere yeni ürünlerini sunan essence’in ilkbahar-yaz koleksiyonundaki renklere bayılacaksınız.

Yeni sezon trendlerini baştan çıkarıcı renklerle yorumlayan essence, gözlerde parlak ve metalik vurgular, hacimli ve kıvrık kirpikler, uzun süre dayanıklı ve doğal tonlarda rujlar, göz alıcı pudralar, allıklar ve metalik tırnaklar ile baharı karşılıyor.

Derin bakışlar
Parlak, simli gözler bu sezon ön planda. Gözkapakları altın, gümüş, bakır tonları ile tamamlanıyor. 3 boyutlu renkler gözlere anlamlı bir derinlik kazandırıyor. Podyumlarda çok gördüğümüz kedigözü makyajı ve smokey eyes hala revaçta. essence smokey eyes seti ile birkaç adımda dumanlı göz makyajına ve esrarlı bakışlara kavuşuluyor. 
 


 

 Bu sezon da güzelliğin tamamlayıcısı kirpikler belirgin, kaşlar ise güçlü ve doğal. Baharı, göz ürünlerinde 44 yeni ürünle karşılayan essence; çılgın kıvrımlar ve hacim yaratmak için özellikle essence the lash curler hacim ve kıvrım maskara’ öneriyor. Colour flash hacim maskara ise sadece kirpiklerinize değil saçlarınıza da renk katıyor. Bu maskara ile saçlarınızda havalı gölgeler oluşturabilirsiniz



 CC  Kream ve allıkları da fena görünmüyor ama ben şimdilik ten makyajı alışverişi yapmayı düşünmüyorum.






 Yeni çıkan ojeleri varmış, deneyeceğim tabii ki :)




2 yorum:

Syhn dedi ki...

ten makyajı alışverişi. bak bak bak :)

Joey Potter dedi ki...

Bir sürü video seyrediyorum yerli-yabancı bir sürü terim öğrendim :) Ama uygulamaya gelince çuvallıyorum :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena