21 Ekim 2013 Pazartesi

İncir Reçeli

Geçtiğimiz yaz başında maharetli arkadaşım Pudra Tozu bana kendi elleri ile yaptığı reçellerden gönderdi. Hem de böyle şık bir şekilde. Sarmış, sarmalamış kırılmasın diye.  Havuç reçelini tatmak birden fazla kişiye kısmet oldu. Azar, azar yedik bitmesin diye. :) Kimse tahmin edemedi havuç reçeli olduğunu. Ben de bilmesem turunç filan zannederdim.  Bu reçellerle ilgili sürekli yazacağım diye aklıma gelse de, fotoğrafları beğenmediğimden bir türlü yazamadım. Artık ne olursa olsun dedim ve işte buradayız :) Tabaktaki görseller arkadaşım ait. Reçeller çok lezzetliydi birini anında bitirdik zaten :) Tarif için buraya tıklayın. Ellerine, emeğine sağlık canım benim. Yeniden teşekkür ederiz.



  recel IMG274

1 yorum:

tarih84 dedi ki...

beğenmene sevindim canım :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena