7 Ekim 2013 Pazartesi

Give Away - Nemlendirici Hediye Ediyorum

20131006_192131



2009 yılında bu zamanlar blog açmıştım. Bunu kendimce kutlamak için hediye veriyorum. Bu sefer blogumun izleyicisi olmanız gibi bir şartım var. Eğer blog sahibiyseniz ve blogunuzda duyurursanız iyi olur ama bu bir zorunluluk değil. Hediyeler fotoğrafta gördüğünüz gibi.

  1. 1 adet I Love Strawberries Milk Shake El Kremi
  2. 1 adet Diadermine Normal ve  Karma ciltler için nemlendirici
  3. 1 adet I love Strawberries Milkshake Lip Gloss
  4. 1 adet Golden Rose Pembe Oje
  5. 2 adet Nivea Tester
  6. 1 adet Watsons Cream Shower Duş Jeli

GÜNCELLEME: Son katılım tarihi vermeyi unutmuşum. Kusura bakmayın. 31 Ekim olsun... 
 O gün ki duruma göre ufak tefek sürprizlerim de olabilir ;)

22 yorum:

Yasemin yılman dedi ki...

merhaba, izleyicinizim. çekilişe katılmak istiyorum.

yaseminyilman@gmail.com

Ayşe dedi ki...

Merhaba
İzleyicinizim
Blogumda duyurdum

http://lezzetkesfi.blogspot.com/2013/10/kzsal-seyler-iste-hediyeleri.html

Şansım bol olsun :)

Ayşe Yersiz
lezzetkesfi@gmail.com

Brida~ dedi ki...

izleyicinizdim ve blogumdada duyurdum
http://b-rida.blogspot.com/2013/09/cekilisler_22.html
busragvnc@hotmail.com :)

Sibel KibeleKeyfi dedi ki...

merhabalar,

bende bugünün şansına katılmak istiyorum. dukan diyet kitabı çıkmamıştı umarım bu çıkar :)

kibele keyfi

Begum Salurvan dedi ki...

merhaba begüm salurvan adıyla takipteyim
begum-salurvan@hotmail.com
sevgiler...

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

merhabalar, izleyicin oldum mail adresim ibelta@gmail.com
benim ilk çekilişime de beklerim, sevgiler

Yasemin dedi ki...

İzleyicinim bende, bu sene şansım kitaplardan yanaydı bakalım bu sefer dönecek mi :)

pervin dedi ki...

merhaba, izleyicinizim-pervin
peren80@yahoo.com

Tülin öztrk dedi ki...

merhaba bende izleyiciniz oldum :)

Tülin Öztürk
fevnaz3@gmail.com

mutlu yuvam dedi ki...

zaten izleyicinizdim bende katılmak istiyorum :)
musmutluyuvam@gmail.com

Özlem Ela Arslan dedi ki...

merhabalarr izleyicinizimm
dorefirsat@hotmail.com
:)

azize dedi ki...

azize adıyla bloğunuzu takip ediyorum.
a2i2ern@gmail.com

Ecem Solakoglu dedi ki...

selamlarr :) Ben de izleyicinim malesef ki blogum yok
ecemsolakoglu@gmail.com

Peri dedi ki...

Hadi bakalım şekerim biz de katılalım. Twitter'ımda duyurdum... :)

perikovugu@gmail.com

Burcuk dedi ki...

selam izleyicinizim
burcukk@gmail.com

britneylover dedi ki...

Merhaba (:
İzleyicinizim -britneylover-
Denemediğim ürünler hepsi,denemeyi çok isterim..
senemerkcetin96@gmail.com
Teşekkürler ((:

prhn dedi ki...

merhaba, prhn adıyla izleyicinizim.
prhnnc@hotmail.com

hazal k dedi ki...

bloğunuzu hazal adıyla takip ediyorum
hazalkndrc@gmail.com

sihirlimavi dedi ki...

Merhaba,
İzleyicinim, bloumda duyurdum: http://sihirlimavi.blogspot.com/2013/10/blog-kampanyalar.html

Sevgiler...
worldsameworld@hotmail.com

kirpik kiz dedi ki...

ben de izleyiciniz oldum :))

gfc: kirpik kiz

aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

sabamelikesi43 dedi ki...

merhaba ben blog aleminde 2010 dan beri ara ara takılan birisiyim son bi yıldır daha sık takip etmeye başladım sizin bloğu da seyhanın sayfasında gördüm çekilişe katılmak istiyorum maksat muhabbet olsun b_ceylan58@hotmail.com hem twitter hem de mail adresim yeni blog açtım ama ne kadar başarılı olurum bilmiyorum siz deneyimli arkadaşlardan destek bekliyorum

Saliha Temiz dedi ki...

Merhaba
İzleyicinizim
gfc : SALİHA TEMİZ
Blogumda duyurdum
http://salihatemiz.blogspot.com/2013/11/httpkizsalmevzularblogspotcom201310give.html

saliha temiz
salihatemiz@hotmail.com

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena