4 Eylül 2013 Çarşamba

Dukan Diyet Kitabı Hediye Ediyorum

 

Geçtiğimiz aylarda bir blog toplantısına katıldım. Orada çok hoş bir bayanla tanıştım. Dukan ile ciddi kilo vermiş. Bana da önerdi. Dukan Kitabını aldım. Ancak arkadaşım da bana bir tane hediye etti. Kızma diyerek verdi kitabı bana. :)  Kızmadım, beni düşünmesi hoşuma gitti. Neyse işte elimdeki bu fazla kitabı isteyen, işine yarayacağını düşünen birine hediye etmek istiyorum. Şart falan yok. Beğeniyorsanız izlemeye alın, beğenmiyorsanız da izlemeyin. Basit :) Tek yapmanız gereken bu yazının altına yorum bırakmak.

11 yorum:

gülsüm çetin dedi ki...

Kitabi kazanmayi gerçekten cok istiyorum. Cok ihtiyacim var. Bir suredir de bu diyeti araştırıyorum
Blogunuzun sessiz takipçilerindenim
Gülsüm çetin

Adsız dedi ki...

Merhaba blogum yok ama takip ediyorum sizi ve bu kitaba gercekten ihtiyacim var 20 yasindayim instegramda varim ismim lielife e postam
merve.akdemir.1994@hotmail.com

Yasemin dedi ki...

Bu diyetin fazla protein ağırlıklı olduğunu duymuştum ama belki bana çıkar :)

fatma zehra dedi ki...

inşallah bana çıkarrrrrr

adreferda dedi ki...

bende merak ediyorum bu kitabı,izlemedeyim:)

Derya Rüya Serim dedi ki...

blogunuzu code-v larak takipteyim

kirpik kiz dedi ki...

merhabalar ben geldim:) takipteyim,umarım sans kilo vermemden yanadır:)

aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

Busenin Blogu dedi ki...

buna gerçekten ihtiyacım var :(
sizi buseninblogu adıyla takip ediyorum

Sibel KibeleKeyfi dedi ki...

merhabalar,

pazartesi günü dukana başlıyorum. kitaba talibim. bana gelirse çok sevinirim. teşekkürler

kibele keyfi

queen_ff dedi ki...

Bende okumayı çok isterim ;)

evli,mutlu,güvenli dedi ki...

Hediyeyi kaçırdım :) sağlık olsun benim bloğumada beklerim :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena