19 Ekim 2012 Cuma

Kahve&Çikolata

Photobucket 

Eylül ayında canım arkadaşım Handan beni ziyarete geldi. Yakındaki bir şehirde işi vardı. Bu kadar yakınına gelmişken seni de görmek isterim dedi. Çok özlemiştik birbirimizi çok iyi oldu. Arkadaşımın ziyareti, bana elimde olanların kıymetini bilmediğimi farkettirdi. Yani hep negatife odaklandığımı. Canım taa İzmir'den geldi buraya. Hiç bir şey yapmamıza gerek yok. Evde oturup çay içip, sohbet etsek yeter dedi. Bense o aralar filanca arkadaşım, kuzenim aynı semte geldi beni aramadı, dibime kadar geldi haber vermedi diye mız mızlanıyordum. Oysa, Handan gibi tek bir arkadaşının olması bile büyük bir kazanç. İyi ki tanışmışız. Gelmişken bir Düşes ile de görüşelim istedik. Kendisinin blogunda defalarca yazdığı ve benim çok merak ettiğim küçük, hayır minik bir butik cafeye gittik.



Çengelköyde'ki bu minicik mekân sadece 7 yıllık olmasına rağmen eski İstanbul'dan kalma gibi. İçeride 2 kişi aynı anda ayakta zor duruyor ama oldukça fazla müşterisi var. Gitmeden evvel Düşes Seyhan iki de bir sen beğenmezsin diye şartladı beni. Neymiş efendim hiçbir şeyi beğenmiyormuşum. Yanlış! Herşeyi beğenmediğim doğru. :) Ama ikisi arasında fark var öyle değil mi? İçeri girdiğim anda büyülendim. Sırıtık, sırıtık etrafı incelemeye başladım. Seyhanda önce delirdi mi acaba diye düşündü. Sonra anladı ki, çok beğendim cafeyi. Gülümsemem keyiftendi. Çok beğendim, o kadar çok beğendim ki, yeniden gitmek için sabırsızlanıyorum. Şekerim, sadece tek bir kahve ile anında tavana vurduğu için çikolatalardan tadamadım. Bir daha ki gidişimde onları da deneyeceğim. Sizin de yolunuz Çengelköye düşerse, bu küçücük cafeye uğramayı ve bir kahve içmeyi ihmal etmeyin.



Vav harf ile ilgli herşeyi çok severim. Kolye mesela ;)



Kuzum iyi ki geldin. Hem hasret giderdik, hem de sayende bu özel mekâna gitme fırsatı bulduk :)

7 yorum:

fndk dedi ki...

yazını görünce acabaa bizim kahve çikolata mı dedim bi hevesle..nasıl mutlu oldum ,hakikaten orasıymış..

burası bizim ailecek çok sevdiğimiz
istanbula her gidişimizde uğramadan geçemediğimiz tek yer-di-..şimdilerde uğramak için vakit sıkıntısı çeksekte kokusu hala burnumda..

iyiki yazmışsın bu postu..unuttuğum şeyleri hatırladım sayende.. ^o^

Joey Potter dedi ki...

Ne hoş bir yer değil mi? Ben de bazen kim okur diyorum yazdıklarımı ama tesadüfen anılarını tazelemene sebep olmuşum ne güzel :D

☞ 2zler 쌍둥이 dedi ki...

Daha açık adres verebilir misiniz? Şimdi Çengelköy'e git aran dur olmasın. Kısa yoldan çözelim işi. :)

Teşekkürler.

tarih84 dedi ki...

canımmm yakınına gelip de senin şehrine geçmemek olur mu? o kadar özlemiştim ki daha çok daha daha çok kalasım vardı ama şartlar da bir yandan dön diyordu. Kısa ama bizim için özel bir gündü. Ben de bu hafta blogda yazacaktım iyi bir hatırlatma oldu:)

Joey Potter dedi ki...

2ler hemen paylaşayım adresi :)
Çikolata&Kahve
çengelköy cd. dere sk. 1/A
(216) 422 25 33

Tarih84: Aynen canım günler yetmedi bize ama olsun. Dediğin gibi kısa da olsa mutlu olduk, beraber vakit geçirdik. Bekliyorum yazını merakla :)

Pembe Kereste dedi ki...

Osmanlıdan kalma sanki çok güzelmiş kapısına bayıldımm.

Vintage Hayaller dedi ki...

vav'a ben de bayılırımmm

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena