6 Şubat 2012 Pazartesi

Boğazda Gezinti



Bir blog tanıtımı yapmak istiyorum size. Blog sahibi, ortaokul ve Lise yıllarımın kelimenin tam anlamıyla yoldaşı :) Okula beraber gider, gelirdik. Garip, garip espiriler yapar en çok kendimiz gülerdik. Bir serviste başladı tanışıklığımız, tabanvay ile devam etti :) Gerçek anlamda yılda bir kez bile görüşemiyoruz ama iyi ki internet var. Uzun zamandır marifetlerini sergileyeceği bir blog açacağından söz ediyordu. Beklemedeydik bizde. Sonunda http://happurkuppur.blogspot.com/ açıldı :) Daha çok yeni... Neşesini, zekasını ve hünerlerini bloguna yansıtması uzun sürmeyecektir. Çok keyifli paylaşımlar yapacağından emin olduğum arkadaşımın blogunu görmenizi ve takip etmenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

 Görsel nasıl Ballım? :)

5 yorum:

queen_ff dedi ki...

Hemmen bakalım,karıştıralım ;)

esra dedi ki...

münişim bu ne guzel bir anlatımdır böyle :) hem utandım hem cok mutlu oldum, nekadar ciddi biryazı oldu değilmi ? eh ama insanların ayaklarını alıştırmak lazım tabiğ :) yalnız o değilde baya baya benim resmimi koymuşsun. Ne sevgi dolu sevimli bir karakterim ben böyle :) arkadasım beraber düşe kalka yürüdüğümüz yollarda oldugu gibi buradada destegını eksık etmedıgın için cok tesekkurler,umaım yüzünü kara cıkartmam :)

Joey Potter dedi ki...

Quenn_ff: Karıştır, karıştır seveceksin :)

Esra:Canım arada ciddi olmak da gerek. Ben de çok aradım hangi resmini koysam diye en son bunu uygun gördüm :) Rica ederim canım benim, farkını ortaya koyacağından eminim ben. Bu arada yorumlar onaya tabii ben onaylayınca yayınlanıyor blogda ;)

Syhn dedi ki...

sen boş konuşmazsın bakalım bakalım ;)

Joey Potter dedi ki...

Tenks Seyhan'cım :D

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena