14 Eylül 2011 Çarşamba

Tembellik içime işledi :)


Bir şeyler yazmak istiyorum ne yazsam bilemiyorum. En iyisi ben tembelliğin kitabını yazayım bana ancak o yakışır :) Yine bir kuzen nişanlanıyor ve yine giyecek bir şeyim yok ve evet bu da kısmen ani oldu. Nişan bu Cumartesi. Gerçi hazırlanmak için vakit vardı biraz ama bu seferde giyecek bir şey bulma sorunsalı yineledi kendini. Bu sefer çifte bela gibi geldi. Sadece beden değil sorun. Gördüğüm herşey öyle çirkin ki 36 beden bile olsam, para verip giymem o şeyleri. Yarın sadece bluz bakacağım bana şans dileyin :)

7 yorum:

tarih84 dedi ki...

şansın bol olsun, içine sinsin tatlım:)

FFatiHH dedi ki...

Siz kızlar ne zaman ki bir Nişan düğün var giyecek hiçbirşeyiniz olmuyo.

Joey Potter dedi ki...

Tarih: Sağol canım tadım yoktu bakmadım bugün bir şey.

FD: Ahh arkadaşım toplumsal bir soruna parmak bastın :) Kanayan bir yaradır bu yıllardı :)

Syhn dedi ki...

utanmıyorsun dimi ani oldu demeye?

yok utanmıyorsun biliyorum :))))))))

Çatı Katı Blog dedi ki...

buldun mu bişeyler ? renkler süpermiş yalnız..

Çatı Katı Blog dedi ki...

haa bi de linkini almaya geldim şimdi..pazartesi postumda sana laf sokacağım nihahahahah :P

Joey Potter dedi ki...

Syhan: Valla hiç utanmıyorum :) Açıkçası umurumda da değil :)

Çatı Katı: Ne yaptın ben yahu? Bu aralar sessizim merak ettim :) Bulamadım bir şey eskileri giyip giderim. :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena