19 Ocak 2011 Çarşamba

Ankarada bir kız var bizi hiç unutmayan..

Geçtiğimiz pazar doğum günümdü. Yaş mevzusuna girmemek adına öyle yaşasın doğum günüm yazısı yazmadım blogumda :) Ama uzaklardan bana hediye yollayan Maviciğimin paketini yazmassam olmazdı. Hem eksik kalmamalıydım diğerinden :)) Ankara'ya gitme fikrini aklımıza sokan, fevri tavırlarının yanında arkadaş canlısı ince bir kız ... Sağolsun tanıştığımızdan beri hiç unutmaz, hiç atlamaz doğum günlerimizi. Onun ve Sevda'mın ve Kuzenimin alıp bana vermesi için babanneme verdiği hediyelerimi göstermek istiyorum izninizle. Kazağın genişliği süper :P Kırmızı Kolye. biblolar, kart ve yüzük Mavinin, Siyah güllü kolye ve kazak Sevda'mın hediyesi. Body Shop paketi de aslında 'ablamdan' :)

Öncelikle Mavinin yolladığı kitap ayracını çekmeyi unuttum. Bir de yüzük var.. Çoooookk teşekkür ederim kızlar. Çok mutlu ettiniz beni. Ve elbette Body Shop ve T lightların müsebibi zarif ablama da çok teşekkür ediyorum.

SDC11178

SDC11182

SDC11184


SDC11180

Fotoğraf-0099

9 yorum:

mavi dedi ki...

yüzüğün olmasına çok sevindim en büyük korkumdu. Kitap alamayınca ayraç aldım bende :D okudukça beni hatırla. Şimdilik çıktığım için bu kadar dönünce uzatacağım :D
NOT: Kazak da güzelmiş =P

Judy Abbott dedi ki...

doğumgünün kutlu olsun Joey'cim, hediyeler harika:)

depresan dedi ki...

hepi börtlek size :)

yeni yaşınız tüm istediklerinizi getirsin (mesele gong yoo türkiye ye gelsin:)

Joey Potter dedi ki...

Okursam hatırlarım Mavicim :P Çok teşekkür ederim canım. Yüzük zaten ayarlanıyor parmağa göre sorun yok.

Judy: Çok teşekkür ederim Judy'cim :)

Depresan: Aminnnnnnnnnnnn diyorum dileğine yürekten. Teşekkür ederim :)

Miss_Nefertiti dedi ki...

Hediyelerini beğendiğine sevindim. Artık Ankara'ya gitmek şart oldu. Ama zaten biz söz vermiştik. Sözümüzde durduğumuzu herkes adımızdan önce bilir ;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Nice yıllara yeniden balım dostluklar daim olsun öperim.

Joey Potter dedi ki...

Nefertiti: Kesinlikle :=)Söz ağızdan bir kere çıkar bizde :D

Eda: Canım çok teşekkür ederim amin diyorum. :)

sanitabant dedi ki...

joeyyyy geçmiş doğumgünün kutlu olsun kuzum, yeni yaşında tak takıştır, sür flormarlarını dertsiz tasasız attıra attıra gez emi:)))

Joey Potter dedi ki...

Canım teşekkür ederim. Kurcalamadım seni yoksun sessizliğie ihtiyacın vardır diye aklımdaydın unutmadım :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena