4 Aralık 2010 Cumartesi

Ne diyorduk?

Vefat eden kuzenimle ilgili internetteki haberlerin duyarsızlığına kızarken, benim sözlerimin de birilerini incitebileceği aklıma gelmemişti. Bilen biri anlar elbette ne demek istediğimi. Gizlim saklım yoktur kimseden. Blogum aile tarafından bilinsin istemem pek ama bulunmasın diye de özel bir çaba sarfetmedim. Güzellikleri paylaşıyorum ben burada ama insanız, bazen tanımadığın mecralarda içini dökme ihtiyacı hissedebiliyorsun... Neyse ablam aradı, ve dün, kaybettiğimiz kuzenimizle ilgili yazımın yanlış anlışılabileceği konusunda beni uyardı. Uzatmayacağım fazla kaldırdım postu. Son zamanlarda pek kasvetli oldu zaten blog. Daha neşeli postlarla döneceğim...

4 yorum:

BIRAKTIĞIM İZLER dedi ki...

Başınız sağolsun. Mekanı cennet olur inşallah. Sevinç de üzüntüde insana dair. Allah sizlere sabır versin inşallah.

Joey Potter dedi ki...

Çok teşekkür ederim sizler sağolun. Amin diyorum.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ah canım ya yeni okudum başınız sağolsun toprağı bol olsun balım çok üzüldüm :( Ayrıca desteğine çok tşk ederim tatlım.

Joey Potter dedi ki...

Amin, Eda'cım ben teşekkür ederim. Keşke fazlasını yapabilsem. :(

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena