27 Ekim 2010 Çarşamba

Mini Mini Mim

İlkaycım beni mimlemiş ne garip bir mimdir bu. En çok okunan 5 blog yazısı demiş. Post deyince sanki koyun postu geliyor aklıma :D Neyse başlayalım bakalım :D


  1. Nihalin Kına Gecesi. 1403 kez görüntülenmiş. Aşk-ı Memnu finalinde Nihalin kına gecesinde çalan müziği eklemiştim o yani :)
  2. İkinci ise mim sahibi sevgili Çatı Katı ile tanışmamız anlatan Çatı Katı İlkayla bir gün. 529 kez görüntülenmiş. İlkayın popüleritesi komşu bloglarda da sürüyor görüldüğü gibi :D Bu arada en çok ziyaretçiyi de yine Çatı Katından aldığımı belirtmek isterim.
  3. Flormar Oje ben kendi halinde 3-4 ojesi olan bir kızdım :) Beni bu oje blogcuları bozdu. Ben zaten dünden razı değildim baştan çıkmaya :D Bu postta 519 kez görüntülenmiş.
  4. Topuklu Ayakkabılar. Eklediğim görsellerin bu postun ilk 5 e girmesinde katkısı nedir   acaba? :) 301 kez görüntülenmiş.
  5. Son olarak Büyük Beden Yalanı 0 Beden Faşizmi. Yazım yeterince uzun sadece Faşiştsiniz diyorum  modacılara yeniden.!  211 kez görüntülenmiş. Popüler bir blogger olsaydım bu rakamlarda büyürdü aslında ama olsun. Az olsun öz olsun.

Bu mim de benden Zeynep'e, Öykü'ye, Hakiki Muhabbet,vee Cecilia'ya gitsin :D

4 yorum:

tarih84 dedi ki...

İlkay dışındakiler hayal kırıklığı desene o kadar gong yazın varken:) genel sorun bu sanırım, bu mim moraz bozucu.sen o kadar emek verdiğin canım yazıların dururken popüler olanlar listesi bambaşka olmakta.bu kadar okunmana sevindim ki zaten biliyordum, sağlam bloğun var ama bunların okuınmasına pek sevinemedim.

Joey Potter dedi ki...

Canım sen karıştırdın :) O yazılar bu blogda değil ki :)Bu arada boş durma hem güle tıkla. Hemde Google da arat La Feaya tıkla :D

tarih84 dedi ki...

:) tamama durmam.benim aklım bu ara başımda mı?
şekerim mimledim

http://pudratozu.blogspot.com/2010/10/mimcantamdaki-en-onemli-5-sey.html

çatı katı dedi ki...

Allah'ım Allah'ım nelerde yazarmış benim hakkımda :P hatırlatta yanaklarını sıkayım görüşünce özledim ha :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena