12 Ekim 2010 Salı

Güzin abla değilim!!

Kendimce bir karar aldım. Artık gerçekten problemli değilse ve çok yakın değilsek kimsenin derdini dinlemeyeceğim. Yüzümü gören Güzin Abla muamelesi yapıyor. Şu hastane süreci zorlu ve moral bozucu bir süreç allah beterinden korusun tabii ama bana moral versin diye hastaneden aradığım bir arkadaşım bana tanımadığı birinin kendisini nasıl sinirlendirip, küçük düşürdüğünü anlattı geçenlerde. Dün aynı şekilde bir sebepten stresli ve kötü bir gündü benim için aradım yine onun problemini dinledim :D Negatif enerji yükleniyorum bir şey değil, vah vah deyip geçebilen biri değilim. Dert ediniyorum dertlerini insanların. Kendiminkiler yetmiyor çünkü :D :D :D

Bundan sonra alınırlar, kırılırlar diye düşünmeyeceğim laflarını yarıda keseceğim. Üzgünüm.

15 yorum:

nilü dedi ki...

iyi fikirmiş aslında ama bakalım uygulayabilecek misin?
benim de yanımda 1. sınıflar var ne zamn karşılaşsak bir şeyler soruyorlar.. kaçamıyorum bir türlü :)

Syhn dedi ki...

bu seferde onları kırdığın için üzüleceksin..
a evet kırmadan susturmanın bi yolu yok :)

tarih84 dedi ki...

kesinlikle haklsıın, çok doğru bir karar. başta beni susturmalısın.hakkaten bizler rahatlıyorken sana yüklüyoruz.kıyamma ben sna.söz artık kötü şeylerden en azından telefonda söz etmek yok, nasılsa görüşünce anlatırız=)

duyguseli dedi ki...

bu kararına hasta oldum,bende denemeliyim bence :)

Joey Potter dedi ki...

Nilü: Sunbae olarak yeni genellere rehberlik etmen gerek :)

Seyhan: Evet ya, iki ucu çoklu değnek :)

Tarih: Eminim tüm KPSS mağdurlarının yakınları bundan dertlidir :D

Duyguseli: Deneyelim bakalım başarabilecek miyiz :=)

Öykü dedi ki...

Bunun devami bir yazi bekliyorum ben, artik Guzin Ablalik yapmicam dedigin insanlardan nasil tepkiler aldigin hakkinda.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Keşke herkesi mutlu edebilsek değil mi canım?

Joey Potter dedi ki...

Öykü bilemiyorum canım. Biraz zor olacak gibi :)

Edacım maalesef mümkün olmuyor herkesi mutlu etmek :(

sanitabant dedi ki...

denemekte fayda var, ama aynı şekilde karşılık bulduğunda kırılmayacak mısın?

Joey Potter dedi ki...

Kimseyedert yanamıyorum ki ben. Herkes benden problemli. Biraz neşeleneyim diye arıyorum, fırsat vermeden kendi sorunlarını anlatıyorlar. SIKILDIM.

Tesettür Aşktır dedi ki...

Hastanedeyken sana pozitif enerji verip seni mutlu etmeye çalışmak yerine dert anlatan arkadaşında pek bi ilginçmiş doğrusu :)
Öncelikle geçmiş olsun diliyorum ama inan ki bunu söylemek anlamsız biliyorum ama sağlıktan öte hiç birşey yok ve diyorum ki hayatından zehirli insanları çıkartıp rahatına bak derim ben :) ben yaptımmm vallahi de çok mutluyummmm :)

Sevgiler :)

Joey Potter dedi ki...

Kötü bir niyeti yoktu aslında ama otomatiğe bağlıyorlar insanlar. :D

çatı katı dedi ki...

hiç yani :) bizim gibi yapsalar ya neye güldüğünü bilmeden gülmeler falan :) özledim ha sırf senin için hat alacam :P

Oje Delisi : ) dedi ki...

ben anladım ki, herkese iyisin, harikasın, muhteşemsin demek gerekiyor. Eğer ufak bir eleştiri yaparsan insanlar bunu farklı anlıyor.

Kimseye hesap vermek zorunda değiliz yaptıklarımız ve yapmadıklarımız için..

birisinin derdini dinlersin bütün gün sonra gider o derdini halleder. donup aramaz bile seni.

bu nedenle mesafe koymak iyidir.

ohh içimi döktüm. gidiyorum :)


ps: evet gerçekten yogunum :(
mail atacağım sana detaylı :))

Joey Potter dedi ki...

Çatı Katı: Okurken bile güldüm canım. Hattın mı kapandı? :) Al, al al yeni telefon şarjı da al.

Oje Delisi: Evet kesinlikle katılıyorum bari ne olduğunu haber ver değil mi? Çözdüm sorunu sağol de. Dök için rahatla güzelim ne olacak :) Bekliyorum mailini :D

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena