7 Ekim 2010 Perşembe

FD'den Mim

Naysting blogunun sahibi sevgili F.D. beni mimlemiş. FD yanıtla demiş madem ben de başlayayım :D

1) Lakabın var mı varsa nedir?
Müniş derler bana ya da miniş ismim olmuştur yıllardır. Nefret ederim.

2) Son zamanlardan da dile dolanan şarkı?
 Hımm adını yazamicim ama bak bu :)

3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?
 Aşkın kendisine tabiiki :)

4) En son okuduğun kitap/film?
İskender Pala- Aşkname  Film az önce TRT de Uçan Hançerler vardı onu izledim :)

5) Son zamanlarda en çok özlediğin...
Geri gelmeyecek her şeyi özlerim ben.= Aynen ama bugün eniştem, ölüm yıldönümü çünkü.

6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?
Bilmem Tayyip olmak istemezdim ama :D Lim Su Jun olmak istiyorum bu ara :) 

7) Yarın sabahki ilk planın?
Erkenden uyanabilirsem eğer açık öğretim bürosuna gidip Edebiyat Fakültesine kayıt yaptırmak. Okumanın yaşı yoktur değil mi? :) 

8) En sevdiğin huyun?
Kin tutmam diyeceğim klişe olacak ama öyle ve bende empati yapabildiğime inanıyorum. Bilemem ne kadar başarılı oluyorum :)

9) Şuanki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?
 Şu andaki durumdan daha kötü olamazdım.

10) Okurken en zevk aldığın 3 blog ?
 Çok var aslında gerçekten... Ama illaki saymak gerekirse
  1. Mevsimlerden Roma
  2. Dramabeans
  3. Seyhan
  4. Çatı Katı
  5. Kuzinede Kızaran Ekmek
  6. Kpoped
  7. Hangi Oje Yakışmazki Bana
  8. Bütün Türkçe uzakdoğu blogları :) 
Bu mim dönsün dolaşsın :) Önce Çatı Katı bloguna konsun :) sonra Öykü sonra Kimbapsuşi bloglarına gitsin :)


9 yorum:

çatı katı dedi ki...

ee okumaktan zevk aldığın blogları mimlemiş mi oluyosun aynı zamanda ?
insan önce bi teşekkür eder yalnız di mi? ahahahah :)) aştık ama biz bunları di mi bebeğim :P çok güzel bi ilişkimiz var artıkın :P lavanta kesesi getiriim mi sana gelirken sever misin ? ne alaka diycen ama elimde onlar var şu an :) onları hazırlıyorum..
oh bende sana ait bi alanı abuk sabuk işgal ettim sonunda daha da gözüm açık gitmez :P

Öykü dedi ki...

Ucan hancerler, House of the Flying Daggers mi? Ordaki aktoru cok seviyorum. Kizi da seviyorum aslinda.

FFatiHH dedi ki...

hehe Seyhanın başına baya iş açtım ben galiba :)

Joey Potter dedi ki...

Çatı Katı: Ya haklısın unuttum ama mimi görev gibi algılayıp 'başüstüne' diyerek hemen yanıtlıyorum :)Aştık aşmasına da sana mı teşekkür edecektim ben anlamadım :D :D Blogum senin olsun güzelim gel istediğin ne varsa yaz. Yalnız demek ben senin alanlarını abuk sabuk işgal ediyorum yazdımmmm :)Bu arada mimlemedim kimseyi ama madem öyle hemen düzeltiyorum :) Yanıtla bakalım :)

Öykü: Evet Takashi Kaneshiroyu bende çok beğenirim. Koreli olmayan tek uzakdoğuludur beğendiğim :)

FD: Teşekkür ederim mim için :)

Syhn dedi ki...

daha ilk madde de kopardın beni :))

aşk name yorumu siterizz! tabiiki ;)

kendimi ilk 3 te görmeseydim valla bozulurdum :Pp

çatı katı dedi ki...

yok hayatım okumaktan zevk aldığın bloglarda bana da yer verdiğin için benim teşekkür etmem gerekiyordu :P

Joey Potter dedi ki...

Seyhan sen arkadaşım olmasanda severek takip ederdim :) Aşkname yorumu yaparım bir ara öbür blogta ama çok enteresan bir yanı yok :D

Çatı Katı Ha ha allah iyiliğini versin :) Bende F.D ye neden teşekkür etmedin diyorsun sandım :)

kimbapsushi dedi ki...

aldım mimi canım, oh pek de kolaymış, kısa kısa cevaplar tam bana göre:)
gerçi son soru zormuş yahu, nası seçicem acep. bir de 3. sorunun cevabı bende de aynı olcak zannımca:)
en kısa zamanda cevaplicim canım, teşekkürler.

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Okumaya değer bulup bir de bunu dillendirdiğin için çok teşekkür ederim, sevgiler

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena