9 Nisan 2010 Cuma

Ve işte o an don veriyorum :)

Evet, evet yanlış duymadınız bildiğiniz don :) Bana bu ilhamı veren Uyuz Cadı'nın şu postu olmuştur. Bütün bu hediyeler klasik orjinal değil :) ama ilk kez benim verdiğime inandığım bir şey var ki Hello Kittyli çamaşır. Önce kararsız kaldım Hello Kitty mi olsun yoksa Seksi bir şey mi olsun diye. Bir bilene danıştım. Hello Kitty dedi :) Ben çok sevdim 38 beden 40 Bedene de olabilir dedi satan kişi. 
Şartım, falan yok. Beni izlemeye alırsanız sevinirim ama beğenmiyorsanız izlemek zorunda değilsiniz, blogunuzda duyurmak mecburiyetiniz de yok. Birilerini mutlu edebilirse bu küçük şeyler bana yeter. (ağlamayın, ağlamayın lütfen :p) Belli kurallarım var hepsi o. Onları da daha sonra açıklayacağım :)) Takipte kalın...




























9 yorum:

cecilia dedi ki...

hehe çok sevimliler ama :) güzel fikir joeycim :)

Yildiz dedi ki...

Neeeeyyyyyy
don mu veriyoruz ya kazanan kişinin p.p. suna olmazsa :))
hiiihiiii....

sanitabant dedi ki...

siyahlı kittyli don şahaneymiş valla:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

hahah cok tatlılar bayıldım ama =))

kişisel depresyon anları dedi ki...

hiç benlik değil :p

Öykü dedi ki...

Uhuhu, cok tatlilar ama bana olmaz :(

wimparella dedi ki...

en sevdiğim şey Joey takipteyim::D

Adsız dedi ki...

koptuğum an şahane fikir:) pembe kitty süppermiş.japon işi çekiliş:)

şeKERcik dedi ki...

farklı birşey yazmak için uğraşırsam o zaman nerde kalır benim farkım :D

farkımı farkettiğin an seni giymek isterim KİTTY:d

cnm benim artık ilkaydan sonra ikinci takipe aldığım blog sahibesin çok farklıymış

en azından UÇUK KAÇIK BİR BLOG :D HERKEZE BOLBOLBOL ŞANS:d

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena