4 Nisan 2010 Pazar

Give away neyim anlamam ben :)

Şimdi herkes 100. izleyicide hediye veriyor neden bilmiyorum:) Ama ben eksik kalmamalıyım dedim hah haha. Henüz 100 izleyiciye ulaşmasamda.Gittim alışveriş yaptım. Öyle şeyler aldım ki seveceğinizi ümid ediyorum. Yalnız tek bir şey var. Bunu blog aleminde veren tek kişi benim diye düşünüyorum hiç bir yerde rastlamadım. :)) Bundan sonra adım ya deliye çıkacak ya da vayy orjinal kızmış diyecekler. Ortası yok bence :P Give away falan diyorlar anlamam ben hediye işte bildiğiniz :)) Daha göstermeyeceğim tabiiki.. Beni bekleyin anacımmm :))

NOT: 100. izleyiciye-kişiye değil 100 izleyiciye ulaştığımda hediye vereceğim. Yanlışlık olmasın :)

10 yorum:

us'lu kız dedi ki...

gözüm üstünde beklemekteyim

Öykü dedi ki...

Yaaa ne aldin cok merak ettim simdi :P

çatı katı dedi ki...

hıh ! uyu şimdi uyuyabilirsen :)

uzletİstanbul dedi ki...

Blog dunyasinda en $ansli 100.ki$iyi merak icinde bekliyoruz (:

Eger hediye verseydim karakalem calismasi bir eser verirdim heralde.. (:

iyi geceler..

Syhn dedi ki...

ben gördüm beğendim!!!!
beklesinler bencede :)

mavi_61 dedi ki...

ben şimdi gidiyim 99.dan sonra geleyim o zaman :P

bunusevdim dedi ki...

Anam, ciddi ciddi hediye veriyorsun. Ben şaka yapmıştım

Joey Potter dedi ki...

Mavilim ve Güzel kızım üzgünüm ama bu Kızsal Şeylere özel. Sizin için ayrı bir güzellik düşünüyorum :))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

zaten sıkı takipteyim bebek

Joey Potter dedi ki...

Sen bir tanesin Eda'cım :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena