15 Şubat 2010 Pazartesi

İspanyol güzelinden bir mim :)

Kendisi Türk ama ruhu Latin olan güzel kız Cecillia beni mimlemiş, çocukluğuna inelim diyor :) Seni mi kıracağım canım, başlıyorum:

  • Çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem… Ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu
  •  Valla zor bir soru, üniversite döneminde bizimle yaşayan halamın kızı ile beraber okuma alışkanlığı edinmem sanırım. 
  • Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı?
  • Klasik bir kız çocuğu olarak evcilik tabiiki : ) Bir de bankacılık ne alakaysa, kağıtları kesip, kesip para niyetine kullanmak eğlenceli idi :)
  • Sokakta oynar mıydınızı?
  • Çook ender, İstanbulda şehir içinde yaşayan bir çocuk için pek mümkün değildi :(  
  • Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay
  • Hımm keşke dizimi kırıp daha çok çalışıp, örgün eğitim okusaydım üniversitede. Hayatım çok farklı olabilirdi. Keşke, 13 yaşında o kalçamda o ilk çıkıntıları gördüğüm anda diyete başlasaydım, keşke daha özgüvenli olsaydım. keşke dediğim çok şey var ama geçmişe saplanıp kalmak anlamsız :) 
  • Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay…
  • İyiki kalabalık bir ailede büyümüşüm çok eğlenceliydi, şimdiki çocuklar çok yalnız. 
  • Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı
  •  Offf çok var ama hatırlayamadım ki birden. Bulunca editlesem olur mu? Ben bu mimi böylece sonlandırayım :)
Bende her zaman ki gibi bu mimi canımcım Rüzigarcığıma, Ayşelona bir de Nilüye göndereyim bir de en güzel anne Çatı Katı başkası da aynı mimi göndermiş ona ama bir de ben yollayayım bari :)

8 yorum:

çatı katı dedi ki...

hani beni de mimlicektin? hıh :P

anında yakalarım ehhehehehe :)))

Joey Potter dedi ki...

Başkası mimlemiş ya seni o yüzden bir daha aynı mimi göndermedim :) Bir dahakine daha hızlı davranacağım emin ol :)

Joey Potter dedi ki...

Editledim mimi :)

Syhn dedi ki...

valla bende istanbulda şehir içinde yaşayan bir çocuktum ve sokaktaydım hep üstelik ben senden daha gencim euheuhuehe :))
perşembenin gelişi çarşambadan belli olur :)))))

keşke dememek ileriye bakmak lazım! anladın sen onu :)

çatı katı dedi ki...

vaaayy ben miyim o? şımardım, canımsın :))

ayşelon dedi ki...

teşekkürler canım,onur duydum...

cecilia dedi ki...

cnm başta bahsettiğin güzel şeyler için öncelikle teşekkürler, sonracğıma mimle ilgili derimki hiçbişi için geç değildir kaç yaşında olduğunu blmiyorum ama yirmililerdesindir sanırım, özgüvenini kaybetme sakın ne olursa olsun, mutluluğun tılsımı bu.

Joey Potter dedi ki...

@Syhn ne alakası var genç olmakla bea :p bizim sokak müsait değildi çok araba çekerdi annemler izin vermiyordu taammı başka sebepler de var tabiiki ama burada söylemem :)

@Ayşelon ben teşekkür ederim dikkate aldığın için.

@Çatı katı Sana dedim canım :)

@Cecilia Rica ederim içimden öyle geldi öyle dedim. :)Ben 18 yaşındayken de eyvah yaşlanıyorum triplerindeydim ha ha ha :)Biliyorum geç değil ama birazcık daha zor oluyor yaş ilerledikçe.

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena