30 Kasım 2009 Pazartesi

Topuklu Ayakkabılar








Topuklu ayakkabıyla yürümek bir sanattır. Ne yazık ki ben sanatçı değilim. O incecik topukların üzerinde sekmeden yürüyen, ceylan gibi süzülen kadınlara her zaman hayran olmuşumdur. Ben 3 cm topukla takılıp yere düşerken onlar büyük bir rahatlıkla yürüyorlar.(Üstelik benim topuklar kalın.) Nasıl? Lütfen biri bana bunun sırrı varsa söylesin. Tamam zayıf ve ince olmak birinci şart. Ben bu ilk kurala direk uymuyorum. Zaten o ince topuklu ayakkabılar üzerinde dengede bile durmam bir mucize olurdu. Yürümek ise sadece bir hayal. Çok özeniyorum yemin ederim. Çok kadınsı, çok şık, çok zarif. Ancak yetenek istiyor o ayakkabılarla dolaşmak. Geçenlerde hafif topuklu bir bot gördüm ne yazık ki ayak kısmı olduğu halde bilekten olmadı. Yenisini yaparız, kalıba göre ufak bir fark alırız dediler ama annem inanmadı :). Aklım hala o botlarda. Ayakkabıcıdan dönerken önümüzde bir kadın yüksek ve İNCECİK ökçeleri ile yürüyordu. Annem: 'Bak ne güzel ayakkabılar ama 100 gr bir kadın' dedi. Koptum tabii :) Bugün yine ölüp biterek aldığım ama ayağımın canına okuyan ayakkabılarımla dışarı çıktım. Kardeşimle alışveriş merkezine gittik. O dümdüz alanda ben nasıl bulduysam gittim ufacık bir çıkıntıya takıldım. DÜŞTÜM. Bileğimi incittim çok acıyor. Zaten ayakkabı vuruyordu. Topuğuna basıyordum. İnatla giymemin sebebi mazoşist olmam mı? Hayır. Diyorum azıcık kıza benzeyeyim diye :) Evren bana karşı ama çok üzülüyorum :p
Devamını Oku

28 Kasım 2009 Cumartesi

Kraliçe Rania




Ürdün kraliçesi Rania'yı duymayan var mı? Güzelliğini fark etmeyen? Müslüman bir ülkenin iyi eğitimli, aktif, zeki ve çok çok güzel kraliçesi. Dünya da yeni Lady Di olma yolunda bence. Çok şükür ki kaderi onun ki talihsiz gelişmedi. Bu kadına Youtube u iletişim aracı kullandığından beri daha çok hayranım. Kendi mi düşündü yoksa danışmanları mı akıl verdi? Bilemem ama son derece zekice bir fikir olduğunu söylemeliyim. 2009 senesinde pek video yayınlamadı sanırım ama geçtiğimiz yıl en çok tıklanan videolar arasındaydı. Sadece güzel bir kadın değil Rania aynı zamanda 4 çocuk annesi ve sadece Kralın güzel eşi olarak etrafta salınmıyor. Ülkesinin ve Arap dünyasının ve müslüman kadınların doğru algılanması için aktif olarak çaba gösteriyor. Bir de söylemeden geçemeyeceğim bu kadının yanına o tıknaz adam yakışıyor mu? Kral olmasaydı biraz zor evlenirdi Rania ile :) Ne yapmış ne etmiş diyenlere. Sıkılmadan okuyun lütfen.


NTV-MSNBC'nin haberine göre; Ürdün Kraliçesi Rania, Arap dünyası ve kadınları hakkında varolan önyargıları kırmak için geçtiğimiz aylar boyunca video paylaşım sitesi YouTube’a videolar koydu. “Bana önyargılarınızı gönderin” başlıklı ilk videoda Rania, YouTube kullanıcılarından Arap dünyası hakkında sorular sormalarını, böylece gerçek Arap dünyasını tanımalarına yardımcı olacağını söyledi.

Ürdün Kraliçesi siteye koyduğu ilk videoda şöyle seslendi: “Birbirimizle ilişki kurmanın bu kadar kolay olduğu bir dünyada, yine de kopuk kalıyoruz. Önyargılarımız yüzünden hakkını veremediğimiz bir harikalar dünyası var dışarıda. Hepimiz bir araya gelmeli, bu yanlış anlamaları yıkmalıyız. İnsanların Arap dünyası hakkında tek bildikleri 24 dizisi ve Jack Bauer’den geliyorsa, şaşıracakları çok şey olduğunu düşünüyorum. YouTube diyalog için harika bir platform. Mesajları ulaştırmak için YouTube’u kullanabiliriz.”

Bu video 1,5 milyon kereden daha fazla izlendi, yüzlerce kişi Arap dünyası ile ilgili sorularını ve daha başka yorumlarını bu vesileyle yazdı.

Gördüğü yoğun ilginin ardından Rania, birkaç cevap videosu yayınladı. Bu videolarda, bütün Arap kadınlarının aynı olmadığını vurgulayan Kraliçe, gelen soruları şöyle cevapladı: “Arap dünyasında kadınlar ile erkeklerin henüz eşit hakları yok. Ama bölgedeki bazı ülkeler harika ilerleme kaydetti. Kadınlar, aktivistler ve sivil toplum kuruluşları ayrımcılık ile mücadele ediyor. Doğru yöne doğru hareket ediyoruz. Arap kadınları henüz tam olarak eşit haklara sahip değil. Ama hepsinin baskıya uğruyor ve eziliyor olduğunu varsayamazsınız. Bu birçok başarıyı da görmezlikten gelmek oluyor.

‘Arap dünyasında kadınlara karşı şiddet oluyor mu?’ Evet! ‘Sadece Arap dünyasında mı şiddet oluyor?’ Hayır! Dünyadaki her üç kadından biri şiddete veya suistimale uğramış durumda. Bu bütün dünyadaki bir utanç ve bu savaşı henüz kazanan bir ülke yok. Maalesef namus cinayetleri Ürdün’de dahil olmak üzere Arap dünyasında oluyor. Bu affedilemez ve bunun hiçbir yerinde namus yok. Ama bunun kültürel pratiklerle veya İslam’la ilgisi yok ve bununla mücadele ediliyor.”

Kendi verdiği cevaplar dışında da Rania YouTube’a birçok farklı video koydu. Bu videolarda Ürdün’e gelmiş olan yabancılar veya farklı meslek gruplarından Arap kadınları deneyimlerini anlattı.

MAJESTELERİ HANGİ CEHENNEMDESİNİZ ZATEN YAPILMIŞTI

Rania YouTube’da başlattığı bu kampanya sayesinde geçitiğimiz hafta her yıl verilen “YouTube Vizyoneri” ödülünü aldı. San Francisco’da yapılan ödül törenine katılmayan Kraliçe, hazırladığı esprili bir videoyu göndererek teşekkür etti. Videoda ise CBS kanalında yayınlanan David Letterman’ın şovundan ilham alarak “YouTube’da video yayınlamasının 10 nedenini” saydı:

YOUTUBE KULLANMAMIN 10 NEDENİ

10) Facebook’ta yeteri kadar arkadaşım yoktu.

9) Kraliçe Elizabeth ne yapabiliyorsa, ben daha iyisini yaparım.

8) İnsanların “Jordan”ın sadece basketbol oyuncusu olduğunu düşünmelerinden bıkmıştım

7) Barack Obama, “Evet yapabiliriz” diyordu, ben de “O zaman ben de yaparım” dedim. Bu arada tebrikler Amerika!

6) Orijinal bir fikir olan, “Majesteleri hangi cehennemdesiniz?” zaten yapılmıştı.

5) Simon Cowell’ın yapacağı ses sınavından geçemezdim.

4) Kaykay üzerine bir deve koyamıyordum.

3) Araplar hakkında bildiğiniz şeyler sadece Jack Bauer’den gelmemeliydi.

2) Madonna’nın yerleri silmesi milyonlarca kez tıklandığı için...

1) Çünkü şüphe, hoşgörüsüzlük ve güvensizlik bizi birbirimizden ayırıyor. İşte bu yüzden dünyanın en büyük topluluğunda bir sohbet başlatmak istedim. Dinlediğimiz zaman daha güçlü, paylaştığımız zaman daha akıllıyız. Zaten benim YouTube’da sevdiğim şey bu: Bizi aktif katılıma teşvik etmesi, sesimizin duyulmasını sağlaması, birbirimiz hakkında bilgimizi arttırma ve engelleri yıkma imkanı vermesi. Bir videonun dünyayı değiştireceğini iddia etmiyorum. Ama en azından bazı kişileri değiştirebiliriz. Ve bu da gerçek ilerlemenin başladığı nokta. Teşekkürler YouTube...”


KAYNAK: Nethaber

Kraliçe Rania için Youtube
Devamını Oku

26 Kasım 2009 Perşembe



Bu postayı diğer blogumda yayınlamıştım. Bunun suçlusu Seyhandır bir de Nilü onun kabahati ne derseniz baktım o da wordpress blogundan hariç oluşturmuş life style blogunu madem öyle bende bu şekilde yapayım dedim :)İşte estiler bana öyle bu da benim life style blogum olsun SIKILIRSAM SİLERİM!

Hani burada bir arkadaşımdan bahsetmiştim. Düşündüm taşındım arkadaşım Seyhan'ın da etkisi ile kızsal bir köşe açmak istedim naçizane blogumda. Önce blogspotta deneyeyim dedim. Sonra bütün bir blogu süs-püs takı, makyaj işlerine ayıramayacağım, ayırsam bile bu konuda istikrarlı olamayacağımı farkettim. Artı uğraşamam da. Eh blog benim değil mi? İçimden geldiği gibi demişim başlıkta. İçimden bu geliyor. Kime ne ama dimi :=) Bir de bana böyle arada kriz geliyor. Bir sürü paralar vererek bir sürü markalı ürün alıyorum. Bu sefer kesin kullanacağım diyorum ama olmuyor. Yaş geçiyor diye beni aldı bir telaş.Yine krizim tuttu. Ben de bu kategoriyi oluşturdum. Bir de kendimi moda öncüsü ilan ediyorum. :P Ben epey bir öndeyim ama ne alsam 1-2 sene içinde moda oluyor. Yemin ederim :) Fakat sorun şu ki ben o aldıklarımı da kullanmıyorum X Large bir insan olduğum için kendime hiç bir şey yakıştıramıyorum. Yakıştırdıklarımı özel günlere falan saklıyorum derken..... Olmuyor yani :) Neyse bu kadar uzun grizgah yeter. Seyhan hep kısa tutuyor güncellemelerini.
Beğenmezseniz hepsi onu kabahati :P
Devamını Oku

Flormar Oje

Image and video hosting by TinyPic

Diğer kozmetik ürünlerinden bilmem ama ojeler vazgeçilmezimdir resmen. O kadar ki Yotube da falan nasıl oje sürülür, tırnak süsleri bakım sırları vb. ilgili videolar izliyorum. Tabiiki ben uygulayamıyorum ha ha :) Türkiyede kozmetik sektöründe pek çok farklı markada pek çok farklı ürün bulunabilir belki ama oje dendimi Flormarı tek geçiyorum. Başka markaları da denedim bir iki kez ama ı ıhıh sevmedim. Benim renklerim belli zaten. Koyu renkler onların dışında efsanevi 319 (rakı beyazı) var eğer firma bir gün bu rengi üretmekten vageçerse o gün güzellik salonlarının, fransız manikürünün bittiği gündür. Abartmış olabilirim ama bence öyle zaten her renkten bir tane varken. 319 dan iki tane var ne olur ne olmaz :) Genelde ben bir şeyi beğendimmi aynısını bulamam bir dahaki sefere ya da seneye. Mesela Algidanın çikolata parçalı çilekli dondurması vardı bayılırdım. Bu yaz her yerde aradım ama yok üretilmiyormuş artık. Sakızlı muhallebi vardı mesela onun da akibeti aynı oldu. Pazarda çok beğendiğim bir tokacı vardı adama dedim ki bu pazarın en güzel incik boncuğu sizde, ertesi hafta göremedim kendisini bir daha açmayacakmış :)) Dün gittim bir kaç tane oje aldım. Ne olur ne olmaz diye zaten sevdiğim renkler de kalmamıştı elimde. İnternetten daha ucuzdu birazcık ama TC kimlik nosu istiyorlar sanal alışverişte ben de hoşlanmadım bu uygulamadan son anda vazgeçtim. Gittim alışveriş merkezinden aldım. Rimelini de aldım o da güzel. Yani reklam gibi oldu ama cidden hem fiyatı hem kalitesi çok iyi. Nasıl durduğunu görmek için sol elime farklı renkleri sürdüm. Işıktan falan pek belli değil ama idare ediniz artık :) Ya ben bunu yazdım ya inşallah şirket batmaz ha ha ha :)

Kırmızıların biri 48 diğeri 321. Görünmeyen baş parmağımda da True Color 33 var. :)
Image and video hosting by TinyPic
Bir de nail art video kız İngilizce konuşuyor ama görseli bize yeter :)



Original Video - More videos at TinyPic
Devamını Oku

Selam

Bende en sonunda kendime blogspotta bir blog açıp yayınlamaya karar verdim. Başka bir blogum daha var ama izlediğim diziler, filmler, okuduğum kitaplar vb. ile ilgili. Burayıda kokoş olma çabalarımı somutlaştırmak için açtım hadi hayırlısı :)
Devamını Oku

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena