26 Kasım 2009 Perşembe



Bu postayı diğer blogumda yayınlamıştım. Bunun suçlusu Seyhandır bir de Nilü onun kabahati ne derseniz baktım o da wordpress blogundan hariç oluşturmuş life style blogunu madem öyle bende bu şekilde yapayım dedim :)İşte estiler bana öyle bu da benim life style blogum olsun SIKILIRSAM SİLERİM!

Hani burada bir arkadaşımdan bahsetmiştim. Düşündüm taşındım arkadaşım Seyhan'ın da etkisi ile kızsal bir köşe açmak istedim naçizane blogumda. Önce blogspotta deneyeyim dedim. Sonra bütün bir blogu süs-püs takı, makyaj işlerine ayıramayacağım, ayırsam bile bu konuda istikrarlı olamayacağımı farkettim. Artı uğraşamam da. Eh blog benim değil mi? İçimden geldiği gibi demişim başlıkta. İçimden bu geliyor. Kime ne ama dimi :=) Bir de bana böyle arada kriz geliyor. Bir sürü paralar vererek bir sürü markalı ürün alıyorum. Bu sefer kesin kullanacağım diyorum ama olmuyor. Yaş geçiyor diye beni aldı bir telaş.Yine krizim tuttu. Ben de bu kategoriyi oluşturdum. Bir de kendimi moda öncüsü ilan ediyorum. :P Ben epey bir öndeyim ama ne alsam 1-2 sene içinde moda oluyor. Yemin ederim :) Fakat sorun şu ki ben o aldıklarımı da kullanmıyorum X Large bir insan olduğum için kendime hiç bir şey yakıştıramıyorum. Yakıştırdıklarımı özel günlere falan saklıyorum derken..... Olmuyor yani :) Neyse bu kadar uzun grizgah yeter. Seyhan hep kısa tutuyor güncellemelerini.
Beğenmezseniz hepsi onu kabahati :P

0 yorum:

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena